Суть методу
полягає у використанні конкретних випадків (ситуацій, історій, тексти яких
називаються «кейсом») для спільного аналізу, обговорення або вироблення власних
рішень.
Цикункова
Я.В. використовує:
1.
Електронні скетчі та ескізи до
різноманітних видів інформації.
2.
Монологи та діалоги на основі обробленої
інформації.
3.
Власна інсценізація.
4.
Публікації, колажі, комікси та анімовані
презентації.
5.
Карти, рекламні буклети, реклами,
інформаційні картки.
6.
Електронні тести, пазли , вікторини.
Малова К.Ю.
1.
Презентації та газети.
Григорян А.В. (2-4 класи)
1.
Проекти та постери.
2.
Інсценізації, вікторини.
Бєланова О.А. (2-4 класи)
1.
Загадки.
2.
Моделювання ситуацій у магазині, кафе,
супермаркеті, на пошті.
3.
Складання списків, рекомендацій та
побажань.
4.
Макетування та виготовлення моделей.
Немає коментарів:
Дописати коментар